August 02, 2008

Reveal behind the scene of our progress

Last Wednesday, because of the need of Advertising Design layout, so we took photo.
上个星期三,因为广告设计的需要,所以我们就拍照片。

Sorry for the late update of my blog, quite started write very less thing.
很对不起我的部落格很迟才更新,最近也少写了很多。

This time, I revealed some of the picture that took from my friends or with my big gun.
趁这次,我透露一些我的朋友或用我的照相机来拍的照片。

Honestly, I believe "fake act real action" this phrase, really first time to act with other peoples.
老实说,我很相信“假戏真做”这个句子,真的是第一次与人演对手戏。

Also, my heart bump over 100, never feel like this before, and act like pro.
此外,我的心跳率也超过100,从来未体验过这种感受,就扮到好像专业那样。

Ok,let's look what behind the scene are....
好吧!不多说,就看幕后花絮是怎么样的......

1)集体用可乐罐做宣传广告,4女+1男,这个结合还真美。


2)无端端遭到拍摄,然后马上扮样子出来。隔壁那个乔敏还在喝可乐。


3)这个是我从来没做过的东西,就是扮演情侣!我的天哦!心跳100++叻!


4)双方对喝,交杯仪式,walauA! 连我也开始爱上她了。杀死我了。这种亲密举动,还是第一次,已经有那种恋爱的滋味。


5)看我厉害还是你厉害,赢了就有可乐,输了就惩罚。哈哈哈!

No comments: