July 09, 2008

Kuen Cheng 6C Second Batch Student is back!

Last Saturday , I got a message which have a gathering on Tuesday。
上个星期六,我收到一个信息,星期二有小学的同学聚会。

I felt shocked as well. I dont know anything at all.
我也是觉得很惊讶,也不懂发生什么事。

Ok, fine, until Tuesday, I'm turn to the earliest person come to gathering,
好,等到了星期二,我最早来到了聚会,

Wait and wait , then go watch CJ7 at movie store, quite funny!
等啊等,然后走去影视店看长江七号,真得很好笑叻!

Then, I went to McDonald and wait...wait the first person come to me...Mun Keat
然后,我就去麦当劳那里等,等到第一位朋友,我的死党,文杰

Next , many people come, Rachel , Zi Wen , Chee Chong , Sandra Ku , Bernice , Wen Wen , Yan Xia, Tuck Seng , Kylie , Yi Cheng and many more.....
接着,很多人来,有:张嘉雯,林资文,李志聪,古淑仪,林瑞娟,张雯雯,刘燕霞,黎德成,黄凯莉,吴依清,还有很多........

That day not talk too much , I dont know what to talk about , just introduce and chat.
当天我也没说什么,也不懂讲什么,最多自我介绍。

I still witnessed many friends have change a lot , beautiful , elegant , cool , whatever style...
我还看到很多朋友都变得很美,很英俊,很高贵的,很酷的,什么样子都有.....

Ok, let's go for the story....I mean picture la...( A picture are worth for the thousand words)
好吧!直接进入故事,我的意思是照片啦!(一图值千言)

1)我是第一个登场的人物,哈哈哈哈!(不好笑!)


2)变到很性感又迷人的张嘉雯。


3)志聪又在搞花样了!玩“夹面包”啊?!(左二)。有个好久不见的(左一)
这些是第一团的团体照。


4)李志聪果然还一样高,但好像很“色”的样子。


5)由黑变到白的,迷人到流鼻血的古淑仪,Sandra, 今天她的look也是焦点之一。
6)吃东西的片刻,看林资文之壮士的模样。这是在Burger King 的团体照。
7)全家福时间! 大家的笑容挺灿烂的!
8)这个是我最后一张团体照。我永远会记得你们的。

No comments: